Altibox er best i Norge på kundeservice

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.

Altibox gjengen er glade for å ha vunnet pris for best på kundeservice innen flere kategorier.
Vinnerlaget Malin, Svein og Jon er hoppende glade for utmerkelsen.

Best på kundeservice i flere kategorier

Kundene har talt og undersøkelsene viser at kunder med Altibox Fiberbredbånd er de mest fornøyde kundene innen kategoriene bredbånd og tv-distribusjon!

Ikke nok med det, ifølge KSIndeks er vi også på topp tre i overall-kåringen💪🏼

Vi er her for deg

Som et vinnerlag er vi lokalt tilstede med kundeservice, montører og prosjektledere. Vi viser også lokal tilstedeværelse ved å være en aktiv sponsor av kultur og idrett i lokalsamfunnet vårt.

Relevante artikler

Netthets – Tips til foreldre

Vi i Midt-Telemark breiband engasjerer oss, i samarbeid med Altibox, i den viktige kampen mot netthets. Maria Abrahamsen er psykolog, forfatter og for mange kjent gjennom Instagram-kontoen @psyktdeg. Hun forteller at mange som har opplevd trakassering i spill godtar det som noe de bare må leve med – at det rett og slett er en del av spillkulturen. Slik bør man ikke tenke.

Bli kjent med oss i Midt-Telemark Breiband!

«I dag forventer våre kunder at nettet «bare funker», det skal de kunne forvente og vi jobber hardt hver eneste dag for å innfri nettopp det. Det gir en ekstra dimensjon at vi leverer produkter til lokale kunder som trenger våre tjenester. For eksempel innen helse og beredskap. Det ansvaret tar vi på stort alvor.»