Altibox er best i Norge på kundeservice

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.

Altibox gjengen er glade for å ha vunnet pris for best på kundeservice innen flere kategorier.
Vinnerlaget Malin, Svein og Jon er hoppende glade for utmerkelsen.

Best på kundeservice i flere kategorier

Kundene har talt og undersøkelsene viser at kunder med Altibox Fiberbredbånd er de mest fornøyde kundene innen kategoriene bredbånd og tv-distribusjon!

Ikke nok med det, ifølge KSIndeks er vi også på topp tre i overall-kåringen💪🏼

Vi er her for deg

Som et vinnerlag er vi lokalt tilstede med kundeservice, montører og prosjektledere. Vi viser også lokal tilstedeværelse ved å være en aktiv sponsor av kultur og idrett i lokalsamfunnet vårt.

Relevante artikler

Ingerid (90) er kunden vi har ventet på!

Vi har hatt gleden av å besøke Ingerid, en spesiell kunde hos Midt-Telemark Breiband. Du lurer kanskje på hva som gjør helle så spesiell? Vel, Ingerid er vår kunde nummer 5000, og det er en stor milepæl for oss. For å feire anledningen tok vi med oss blomster og en smak av jul hjem til henne.

Åtte av ti sier de får et bedre liv med MOT

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.