Åtte av ti sier de får et bedre liv med MOT

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.

Undersøkelser viser at skoler med MOT på agendaen har hatt stor positiv effekt. I tillegg sier hele åtte av ti ungdommer at det har bidratt til et bedre liv. Nå vil vi samarbeide for å spre MOT til digital inkludering!

Altibox og MOT har nemlig inngått et langsiktig samarbeid for å redusere netthets og ekskludering på nett, slik at enda flere unge kan få en god digital hverdag.

Relevante artikler

Altibox gjengen er glade for å ha vunnet pris for best på kundeservice innen flere kategorier.

Vi er nok en gang kåret til best på kundeservice!

Av alle som har tv og internett i Norge er det kunder av Altibox som er de mest fornøyde. Det har både Norsk Kundebarometer og KSIndeks atter en gang slått fast. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox troner på toppen i flere kategorier.

Midt-Telemark Breiband Sponser Breiset og Omegn Løypelag

Vi tok turen til en av hørstens vinnerne av Midt-Telemark Breiband Sponser Breiset & Omegn Løypelag. Hjernen bak løypelaget, John Steinar Slaaen, møtte oss på tråkkemaskin for å snakke om hva sponsormidlene har blitt brukt på.