Åtte av ti sier de får et bedre liv med MOT

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.

Undersøkelser viser at skoler med MOT på agendaen har hatt stor positiv effekt. I tillegg sier hele åtte av ti ungdommer at det har bidratt til et bedre liv. Nå vil vi samarbeide for å spre MOT til digital inkludering!

Altibox og MOT har nemlig inngått et langsiktig samarbeid for å redusere netthets og ekskludering på nett, slik at enda flere unge kan få en god digital hverdag.

Relevante artikler

Hva er forskjellen på fiber og 5G?

Vi merker at flere kunder for tiden lurer på hva som egentlig er forskjellen på fiberbredbånd, som du har fra oss i dag, og det som kalles 5G eller Trådløst bredbånd. Kanskje har du hatt en selger på døren, og lurer nå på hva du skal velge? La oss prøve å forklare hva som er forskjellen, og komme med vår anbefaling til hva du bor velge som nett-tilkobling i ditt hjem.

Altibox har Norges mest fornøyde TV-kunder

Altibox topper igjen EPSI-undersøkelsen for TV-tjenester i Norge, og kan med stolthet si at vi har landets mest fornøyde TV-kunder. Undersøkelsen, som måler kundetilfredshet blant TV-leverandører, viser at Altibox scorer høyt på kvalitet, brukervennlighet og kundeservice.