Åtte av ti sier de får et bedre liv med MOT

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.

Undersøkelser viser at skoler med MOT på agendaen har hatt stor positiv effekt. I tillegg sier hele åtte av ti ungdommer at det har bidratt til et bedre liv. Nå vil vi samarbeide for å spre MOT til digital inkludering!

Altibox og MOT har nemlig inngått et langsiktig samarbeid for å redusere netthets og ekskludering på nett, slik at enda flere unge kan få en god digital hverdag.

Relevante artikler

Ingerid (90) er kunden vi har ventet på!

Vi har hatt gleden av å besøke Ingerid, en spesiell kunde hos Midt-Telemark Breiband. Du lurer kanskje på hva som gjør helle så spesiell? Vel, Ingerid er vår kunde nummer 5000, og det er en stor milepæl for oss. For å feire anledningen tok vi med oss blomster og en smak av jul hjem til henne.

Altibox er best i Norge på kundeservice

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.