Altibox er best i Norge på kundeservice

I løpet av 2023 har KSIndeks og Norsk Kundebarometer undersøkt hvilke selskaper i Norge som har den beste kundeservicen. Tusenvis av personer har svart på spørsmål om bedriften de er kunder av. Resultatene er klare og Altibox er på toppen i flere kategorier.

Altibox gjengen er glade for å ha vunnet pris for best på kundeservice innen flere kategorier.
Vinnerlaget Malin, Svein og Jon er hoppende glade for utmerkelsen.

Best på kundeservice i flere kategorier

Kundene har talt og undersøkelsene viser at kunder med Altibox Fiberbredbånd er de mest fornøyde kundene innen kategoriene bredbånd og tv-distribusjon!

Ikke nok med det, ifølge KSIndeks er vi også på topp tre i overall-kåringen💪🏼

Vi er her for deg

Som et vinnerlag er vi lokalt tilstede med kundeservice, montører og prosjektledere. Vi viser også lokal tilstedeværelse ved å være en aktiv sponsor av kultur og idrett i lokalsamfunnet vårt.

Relevante artikler

Hva er forskjellen på fiber og 5G?

Vi merker at flere kunder for tiden lurer på hva som egentlig er forskjellen på fiberbredbånd, som du har fra oss i dag, og det som kalles 5G eller Trådløst bredbånd. Kanskje har du hatt en selger på døren, og lurer nå på hva du skal velge? La oss prøve å forklare hva som er forskjellen, og komme med vår anbefaling til hva du bor velge som nett-tilkobling i ditt hjem.

Altibox har Norges mest fornøyde TV-kunder

Altibox topper igjen EPSI-undersøkelsen for TV-tjenester i Norge, og kan med stolthet si at vi har landets mest fornøyde TV-kunder. Undersøkelsen, som måler kundetilfredshet blant TV-leverandører, viser at Altibox scorer høyt på kvalitet, brukervennlighet og kundeservice.